Alla inlägg under april 2014

Av Linnea Halén - 30 april 2014 14:09

          Hej! Hej!

Idag är det Onsdag och det är valborg!  

Ikväll ska vi gå till Maj brasan, det ska bli kul!  

Men nu sitter jag och äter mellanmål, och ska snart måla naglarna  

Det här kanske blir ett tråkigt inlägg men aja..det kommer ett till inlägg sen ikväll där jag skriver om hur det var på Maj brasan, och så kommer det lite bilder!

Men vi syns...

bye, bye!  

Av Linnea Halén - 29 april 2014 14:47

     Hej!  

Idag är det Tisdag, dagen har varit bra! Idag var våran klass på bio, vi såg en film som hette "krachlandningen" den var inte jätte bra men aja... det var roligare än att sitta i skolan och jobba...!   Sen när vi kom hem ifrån bion hade vi idrott, vi spelade basket, det var inte häller så kul men men...

Nu sitter jag i soffan och och ska kolla på "top medel Sverige" och sen ska jag cykla till fotbollsträningen!  

Vi hörs...

     heeejdååå!  

Av Linnea Halén - 27 april 2014 20:07

                                                  

                            Hej!  

                                                  

  Det här är mitt första inlägg, ska bli kul  

Idag vaknade jag typ runt 8, sen höll jag på med plattan och sen gick jag upp och åt frukost med min pappa vi satt ute för det var jätte soligt och varmt!

Sen skulle jag på fotbolls match, vi spelade mot nyköping, vi förlorade med typ 7-1

aja... vi spelade bra iallafall  

sen duschade jag snabbt, sen åkte vi på kalas hemma hos våra kusiner för en av dom hade fyllt år, de var kul vi åt mat och fikade!  

Och nu sitter jag här i soffan och håller på med datorn!!

Det var det jag gjorde idag!

vi hörs bye bye  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Jag heter Linnea och är snart 11 år. Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards