Direktlänk till inlägg 13 maj 2014

Tisdag igen!

Av Linnea Halén - 13 maj 2014 20:20

                  Hello  

Sorry att jag inte har bloggat på typ en vecka men jag har haft så mycket annat för mig men nu kommer jag igång igen!

Men idag har jag gått i skolan vi hade gympa sista lektionen, vi dansade!  

Juste mamma kom hem med en låda ifrån H&M för att vi hade beställt kläder, för att vi åker till Turkiet om 9 dagar, woop woop!  

Men jag kom nyss hem ifrån fotbolls träningen, och nu sitter jag och äter sen ska jag duscha!  

Men vi syns...

hejdå  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Halén - 20 maj 2014 17:06


Hej! Igår var det studiedag, det var skönt! Jag var och hälsade på min pappa på sjukhuset, det var jätte kul, vi var och åt på en resturang sen gick vi till ett centrum som låg precis brevid sjukhuset och sen åkte jag, m...

Av Linnea Halén - 1 maj 2014 11:18


Hej!? Igår var det valborg, och vi var hemma hos några kompisar och som jag sa i mitt förra inlägg skulle vi till Maj brasan, men vi gick inte dit för att det regnade och blåste, så vi gick inte dit!? men vi åt middag o...

Av Linnea Halén - 30 april 2014 14:09

          Hej! Hej! Idag är det Onsdag och det är valborg!   Ikväll ska vi gå till Maj brasan, det ska bli kul!   Men nu sitter jag och äter mellanmål, och ska snart måla naglarna   Det här kanske blir ett tråkigt inlägg men aja..det kommer e...

Av Linnea Halén - 29 april 2014 14:47

     Hej!   Idag är det Tisdag, dagen har varit bra! Idag var våran klass på bio, vi såg en film som hette "krachlandningen" den var inte jätte bra men aja... det var roligare än att sitta i skolan och jobba...!   Sen när vi kom hem ifrån bion hade...

Av Linnea Halén - 27 april 2014 20:07

                                                            
                  Hej!                                                       Det här är mitt första inlägg, ska bli kul   Idag vaknade jag typ runt 8, sen höll jag på med plattan och sen...

Presentation

Hej! Jag heter Linnea och är snart 11 år. Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards